Czy stres jest zły?

Stres to naturalna reakcja organizmu na nagle pojawiające się problemy. Dzięki niemu możemy w szybki i efektywny sposób skutecznie poradzić sobie z kłopotem. O ile jednak krótkotrwały stres działa mobilizująco, o tyle znacznie gorzej jest, kiedy odczuwamy napięcie przez długi czas.Read More »

Wypadanie włosów – codzienność, która może dopaść każdego

Wypadanie włosów jest dolegliwością, z jaką boryka się coraz większa liczba osób nawet w młodym wieku. Stres, niewłaściwa dieta, czasem wpływ na to mają sprawy androgenowe. W każdym razie to problem, z którym można się uporać, tylko potrzeba czasu.Read More »

Produkty makijażowe marki stay matte

W sprzedaży dostępne są różne produkty marki rimmel, jednak jednym z najpopularniejszych pozostaje stay matte rimmel. Jest to związane z tym, że stay matte jest najwyższej jakości podkładem pod makijaż, a przecież podkłady używane są przez wszystkie kobiety robiące swój codzienny makijaż. Poza tym ten podkład bardzo dobrze spełnia rolę podkładu …Read More »

Miesięczne archiwum:

Problemy związane z cerą naczynkową

cera-naczynkowaKobiety posiadają różnego rodzaju cery. Nie ma w tym nic dziwnego, jednak pielęgnacja niektórych rodzajów cer wymaga szczególnego podejścia. Taką cera jest cera naczynkowa . Kosmetolodzy i lekarze zwracają uwagę na to, że pękające naczynka nie tylko brzydko wyglądają, ale poza tym mogą sprawiać bardzo nieprzyjemne doznania. Trzeba przecież pamiętać, że naczynka, które pękają na mrozie mogą sprawiać, że skóra stanie się nie tylko podrażniona, ale również powstaną na niej niewielkie ranki, które będą piekły i swędziały. Dlatego kobietom bardzo zależy na tym, żeby móc stosować sprawdzone preparaty na skórę naczynkową, które będą chroniły je przed przykrymi doznaniami w okresie zimowym. Czytaj dalej

Leczenie atopowego zapalenia skóry

zapalenia-skoryRóżne choroby skóry są często lekceważone przez te osoby, które cierpią na poważne schorzenia. Trudno się temu dziwić, że osoby poważnie chore i wydające wiele pieniędzy na leczenie nie doceniają chorób skóry. Jednak trzeba zaznaczyć, że również choroby skóry mogą być dla pacjenta bardzo nieprzyjemne i sprawiać, że będzie on cierpiał na wiele sposobów. Postępujące zapalenia skóry mogą bowiem sprawiać, że zacznie ona swędzieć i piec, a stosowane w jego leczeniu medykamenty doprowadzać do złuszczania skóry i powstawania na niej różnych podrażnień i poważniejszych zranień czy wypieków. Dlatego trzeba przyznać, że leczenie chorej skóry wcale nie należy do takich prostych zadań i czasami ciągnie się przez długie lata. Czytaj dalej

Leczenie zatorowości płucnej

zatorowosci-plucnejZatorowość płucna jest bardzo poważną chorobą. Chociaż pozornie nie jest ona dla pacjenta bardzo uciążliwa, to jednak może doprowadzić do poważnych komplikacji zdrowotnych, a w tym do zawału serca. Do powstania zatorowości płucnej przyczyniają się objawy nadciśnienia , takie jak nie tylko od razu nasuwające się na myśl podwyższone ciśnienie krwi, ale również przyspieszona akcja serca i przyspieszenie ogólnego przepływu krwi w organizmie. Jeżeli w organizmie człowieka znajdują się różne zakrzepy, to z powodu nadciśnienia krwi o wiele szybciej przesuwają się one w kierunku płuc. Czytaj dalej

Produkty do makijażu dostępne w sprzedaży

19Robienie makijażu jest dla kobiet sprawą codzienną. Wiele pań nie wyobraża sobie wyjścia z domu bez dobrze zrobionego makijażu. Co więcej, niektóre kobiety nakładają na twarz makijaż permanentny i nie rozstają się ze swoim makijażem nawet podczas snu. Czytaj dalej